2009. február 10., kedd

"Mindentbele" rizseshús

A mai ebédünk megint úgy készült, mint az esetek többségében. :) Kotyvasztok, kotyvasztok, aztán majd csak lesz belőle valami...

Készítettem egy pörköltet (olaj, hagyma, hús, pirosarany - vagy pirospaprika, majoranna, tárkony, egy kis fokhagyma, víz, fedő). Amikor a hús megpuhult, dobtam bele gombát, kukoricát, és a főtt rizst. (Igen, én mindig így készítem, külön. A risz ugyanis nálam kényes kérdés, sosem tud elég jó lenni :) de rajta vagyok, egyszer majdcsak mestere leszek :) )

Mint a leírásból is látszik, annyira egyszerű az elkészítése ennek is, hogy lehet, hogy a három éves lánykám is meg tudná csinálni :) és fincsi, mi (ezt is) szeretjük.
Az íze azért jobb, mint a külleme :)

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Boldog névnapot a kisebbik csajszidnak, és köszönöm én is a jókívánságot!
    A másik blogom titkos, de beengedlek, :)) ha megírod az e-mail címedet. Erre küldöm én a meghívót, amellyel már szabad az út. Megtisztelnél :)
    Üdv. Dóri

    VálaszTörlés
  2. Szia, nézz be hozzám, vár egy játék! :)
    Edith

    VálaszTörlés