2009. február 20., péntek

Életem első paradicsomos húsgombócai

Két étel van, amit nem szeretek. Az egyik a gyümölcsleves (még az oviban ért vele kapcsolatban egy kellemetlen találkozás :) ), a másik pedig a töltött paprika.

Ma viszont olyan csillapíthatatlan vágy tört rám... persze nem töltött paprikát készítettem, csupán csak paradicsomos húsgombóckákat, mert valahogy a paprikát ilyen formában nem szívesen enném meg.

Egész jól sikerült, bááár a gombócok egy nagyon enyhén szétesősre sikeredtek. Na de sebaj, biztos majd ebbe is belejövök.

Így készítettem:
Paradicsompürét kevés vízzel, sóval és egy darab zellerrel feltettem egy lábasban, és kis-közepes lángon elkezdtem főzni (ízlésünknek megfelelően cukroztam). Közben egy tálban összekevertem a darálthúst, rizst, egy tojást, sót, borsot, reszelt fokhagymát, és kis gombóckákat formáltam belőle. Amikor a paradicsomos lé már kezdett forrni, teljesen mérsékelt lángra tettem, beledobáltam (na persze csak finoman) a gombócokat és fedő alatt kb. 20-30 perc alatt puhára főztem. Végül főtt krumplival tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése