2009. január 27., kedd

Villámkaraj, grillezve

A mai délelőtt elrohant. Nagylányt elvittem az "ojiba", aztán haza. Kislánnyal posta, séta, egyéb ügyintézések. 11-kor ismét azon kaptam magam, hogy nincs ebéd (tervem).

Gyorsan kikaptam 6 db karajt a fagyasztóból, feldobtam a kályha tetejére, hogy kiengedjen. Addig elkészítettem a pácot. Olaj, fűszerek - ami épp a kezembe akadt, fokhagyma, bors, só. Ebbe beleraktam a husikat aztán elektromos grillen - ami egy hatalmas találmány, szerintem. És amit Kedves Nővéreméktől kaptunk anno nászajándékba :) - pillanatokon belül aranybarnává sütöttem (mellé dobáltam póréhagyma karikákat - hiába na, mi mindenhez eszünk valamilyen hagymát :) ). Köretként rizs és párolt zöldségek is voltak mellé, na meg majonéz, jó sok :)

Azért a készítés közben készült csak kép, mert ez egy tipikusan olyan étel nálunk, ami majdhogynem a sütőlapról egyből a szánkba landol :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése