2009. január 23., péntek

Gyorsebéd - Rakottkrumpli

A mai napunk kicsit zsúfolt volt, így 11-kor azon kaptam magam, hogy még semmi ebéd nincs feltéve, és még csak ötletem sincs. Persze egyszerű lett volna kikapni a fagyasztóból Kedves Apósomtól kapott hurkát, vagy kolbász, és megsütni. De valahogy más ízre vágytam. Így hirtelen felindulásból feltettem héjában főni a krumplikat, meg főztem tojást is. Aztán szép lassan előállt minden a mai ebédhez. Ami szintén nagy kedvencem :) Haha, sajnos sok ilyen van. :)

Előkaptam a normál méretű tepsimet. Közben előmelegítettem a sütőt (180 fokra).

Megkentem a tepsit olajjal, beletettem szépen sorban a szeletekre vágott krumplit. Erre a kolbászt, tojást, szintén szeletekben. Ja és a só, igen az alsó réteg krumplira mindig elfelejtek sót tenni :D, mint ahogy most a leírásban is, ott is mindig a tojásréteg után jut eszembe, na de sebaj, a felső krumpliréteget besózom.

Egy kis tálkában egy nagy pohár tejfölt és egy egész tojást jól összekeverek, és ezt ráöntöm a krumpli tetejére. Így zsupsz a sütőbe, és kb. 30 perc múlva kész is. Mi úgy szeretjük, ha szépen megsül a teteje.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése