2009. január 20., kedd

Vaníliakrémes palacsinta szamócaöntettel

Hát persze, palacsinta :)
...
Ma a lányokkal elmentünk a doktornénihez, hogy ki-ki megkapja a maga oltását, mindenkinek megtudjuk a súlyát, magasságát. Ezzel el is ment a délelőttünk, és rettentően elfáradtunk :) Így amikor hazajöttünk, gondoltam feldobom a társaságot egy kis Csintalannal.
Azzal is igyekeztem kedvükben járni, hogy ma nem a szokásos hétköznapi kakaós, lekváros, túrós stb. palacsinta volt terítéken, hanem kicsit "extráztunk" :)

Megsütöttem a palacsintákat, készítettem vaníliakrémet (most nem főztem rendesen tojásból, tejből..stb, hanem feldobtam egy főzőspudingot). Közben megcsináltam a szamóca öntetet is. Ami házi szamócalekvárból készült, kis vízzel összeforralva, és egy kis van.cukorral.

Amikor ez is kész lett, fogtam a palacsintát, megkentem nagyon vékonyan lekvárral, rákentem a vaníliakrémet, összehajtottam, - most négyfelé - és a végén locsoltam rá egy kis krémet és egy kis öntetet is.

Amikor először beleharaptam Ottis jutott eszembe, az ő nyári ízeivel (a málnakrémes sütit feltétlenül ki kell próbálnom :) ). Most már tudom, hogy hogy értette :)

4 megjegyzés:

  1. De kedves vagy, hogy rám gondoltál!De azt hiszem én is ha legközelebb palacsintát készítek majd eszembe jutsz :-)

    VálaszTörlés
  2. Jaaaj:-) Hát ez isteni lehetett, ahogy a tarjás krumplis ebéd is:-) Asszem megpróbálooom:-) Ügyi vagy!!!!

    VálaszTörlés
  3. Ottis! Köszönöm!!!! :) És mikor sütsz palacsintát? :)

    VálaszTörlés
  4. CsacskaMacska! :) Neked is NAGYON KÖSZÖNÖM!!!
    Csak bíztatlak, persze próbáld meg :)
    Még nem is mondtam, hogy az a babzsákfotel, húú nagyon dögös :)
    Puszi

    VálaszTörlés