2009. január 8., csütörtök

Egy könnyű ebéd a megviselt gyomroknak

Végre valahára ehettünk főtt rendes ebédet, tényleg mindenki jól van.
...
Levesnek kitaláltam, hogy kreálok egy répakrémlevest. Még sosem csináltam, és nem is tudtam, hogy hogy kell, egyszer csak nekiálltam. Fogtam 4 db dundi répát, amit felkarikáztam, meg 4 pici krumplit, ezt felkockáztam. Feltettem főni, dobtam a vízbe egy leveskockát.

Fűszerként tettem bele egy kis babérlevelet, és egy késhegynyi őrölt gyömbért. Ja, meg persze sót. :)

Amikor megfőtt, bepakoltam a turmixgépbe, szórtam rá egy csipetnyi lisztet, öntöttem rá kb. egy deci főzőtejszínt. Aztán az összeturmixolt "masszát" visszaöntöttem a főzőléhez, és így felforraltam.

Végül pirítóssal megszórtam, és megettük. Az összeset :)

Második fogásként hekket sütöttünk, párolt rizzsel és zöldséggel. A hekket halas fűszerkeverékbe forgattuk, majd lisztet elkevertünk pirospaprikával, ebbe is beleforgattuk a haltörzseket. Majd zsupsz a sütőbe, és kb 30 perc alatt ropogósra sütöttük.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése