2009. január 20., kedd

Hagymás, kolbászos tarja, vele sült krumplikockákkal

Ma a palacsintán kívül azért ettünk rendes ebédet is. Még reggel kikaptam a fagyasztóból három óriásméretű tarjaszeletet.
...
Aztán amikor hazajöttünk a dokitó egyből nekik is estem. Mármint nem enni :D csak elkészíteni. Úgy ahogy voltak sóztam, borsoztam őket, magyaros fűszerkeverékkel is megszórtam (ez nálunk nagy sláger, sok ételbe tesszük). Aztán olajozott tepsibe pakoltam őket. Utána vöröshagyma és póréhagyma karikákat pakoltam rájuk, és apró kolbászkarikákat. Végül pirosaranyat (nem csípős) nyomtam minden szeletre ide-oda.

Kevés vízzel felöntöttem, alufóliával lefedtem, és forró (kb. 200-220 fokos) sütőbe tettem. Amikor a husik már jó puhák lettek, melléjük szórtam kockára vágott krumplit, és visszatettem a sütőbe (még egy kicsit letakarva, végül pedig fólia nélkül).
Bár a tarja kicsit zsírosabb, így megsütve mégis nagyon jól szétválasztható a színtiszta hús és a zsírosabb rész, és tényleg nagyon finom és omlós.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése