2009. január 16., péntek

Mit olvastam 2008-ban?

Maimonitól kaptam egy körkérdést, ami így szól: "Mit olvastam 2008-ban?" Az én esetemben ez inkább így lenne helyes, "Mit olvastam VOLNA 2008-ban?". Idő hiányában a könyvek általában csak gyülekeznek az éjjeli szekrényemen, és mire oda jutok, általában egy oldal után el is alszom rajtuk. :)
Ettől függetlenül nagyon szívesen megosztom Veletek, hogy mely könyvek azok, amiket az utóbbi időben olvastam, olvastam volna... és talán hamarosan be is tudom fejezni :)
...
1.) Márai Sándor: A gyertyák csonkig égnek - egyik nagy kedvencem. Már többször olvastam, és mindig valami új mondanivalója van számomra.
...
2.) Móricz Virág: Apám regénye - Móricz Zsigmonról lánya mesél, néhány fényképpel gazdagítva.
...
3.) T. Pataki László: Útonjáró - feljegyzések Nógrád megyéről - számomra különösen kedves ez a könyv, hiszen KedvesFérjem nagypapájáról is van benne egy kis fejezet. Nagyon szeretek idős emberektől régi időkről történeteket hallgatni, régi fényképeket nézegetni. Ez a könyv egyszerre megadja nekem mindezt.
...
4.) Mégegy Márai könyv: Füves könyv. Valahogy ezt mindig csak felütöm valahol, és ott találok benne számomra értékes gondolatokat.
...
5.) Mollináry Gizella: Betévedt Európába - Saját gyermekéveit mutatja be az írónő ebben a könyven, és valahogy annyira tetszett, hogy el is olvastam a második kötetet is.
....
Persze ha a könyvek kézbevételének gyakoriságát kéne rangsorolnom, akkor inkább így szólna a listám: KRF-Marketing alapismeretek, Számvitel, Tőzsde, Vállalati Gazdaságtan, Vezetési ismeretek ... de ezt inkább hagyjuk, remélem ezév végefelé már gyakrabban foghatok szépirodalmi könyveket a kezemben :)
Köszönöm mégegyszer a lasztit Maimoninak, és már is tovább gurítanám: Csacskamacskának, ha van kedve ő is szálljon be!
Játékszabály:
1. Írd le öt könyv címét azok közül, amit 2008-ban olvastál!
2. Nevezz meg öt embert, és értesítsd őket!
3. Linkelj vissza erre az oldalra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése