2009. március 15., vasárnap

Szintén Anyamanyától

Igen, megint Tőle "loptam" egy receptet :) Amikor olvastam főzős blogját rögtön megtetszett ez a muffin. Csupa Csoki :) és gyönyörű. Persze kipróbáltam. A receptet egy az egyben tőle vettem, semmit nem változtattam, de azért idemásolom:

Hozzávalók:
12,5 dkg olvasztott vaj,

12,5 dkg cukor,
12,5 dkg liszt,

2 tojás,

1 tk sütőpor,

1-2 ek szobahőmérsékletű tej

A kimért lisztből 1 evőkanálnyit kivettem, és "cserébe" beletettem 1 evőkanálnyi cukrozatlan kakaót. Innentől ment minden mint a karikacsapás. Külön tálkában a száraz, és külön a nedves hozzávalók. Majd összeöntöttem, összekevertem és a muffinformába kanalaztam.
200 fokon 20 percig sütöttem.

Amikor készen lett, hagytam hűlni, végül kis tejszínnel elkevert olvasztott csokit kanalaztam a tetejére, amit végül idő hiányában nem kentem szét. Végül dekorgyöngyöt szórtam rá :)
Egy az egyben, ahogy Anyamanyától tanultam :) KÖSZI!!!

Nagy sikere volt, pedig nálunk csokis muffinból eddig csak egy Stahl féle volt befutó :) Mondom eddig :)
Ez tényleg egy Csoki Bomba, vagy inkább Bomba Csoki??? Nem is tudom már :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése