2009. május 23., szombat

Spenótos nokedli, túróval keverve

Amikor tegnap koradélután Férjecském hazaállított, (éhesen, mint mindig), a következő ételt meglátva, azt gondolta, hogy ez köret valamihez :) Mondtam neki, hogy nem, ez maga az ebéd - teljesen elképedt. Aztán ettünk, mondta, hogy jó, jó finom, csak ezután biztos éhes marad. Én nem maradtam az, a túró annyira laktatóvá tette. Persze megígértem KedvesFérjemnek :) hogy ma már valami férfiembernek valót fogok az asztara tenni :)

Addig is a spenótos recept.

Hoztam be a kertből sok-sok levelet. Megpucoltam (vagy hogy mondják ezt - eltávolítottam az ereket). Leforráztam. Összevágtam nagyon apróra.

Kevert Zsofka (egy kis segítséggel) nokedli tésztát: 1 tojás, 60 dkg liszt, víz, só, ebbe beledobáltuk az apróra vágott spenótleveleket. Forró vízbe szaggattuk.

Közben hagymát üvegesre pároltam egy kevés olajon. Erre szedtem a kész nokedliket (amit most is hideg víz alatt leöblítettem, hogy ne tapadjon). Végül összeforgattam a hagymát-nokedlit-túrót. Lehetett volna tenni bele sajtot, tejfölt, de most annyira ilyen ízre vágytam, nem akartam, hogy bármi is elnyomja ezt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése