2009. május 23., szombat

"Kocka" pörkölt, kertben fogyasztva :)

Ahogy megígértem, ma húst ettünk... sok-sok húst :)

Pár napja már kiötlöttem, hogy pörköltet fogok készíteni, az oka egyszerű: már nagyon régen ettünk, pedig nagyon szeretjük.

Sok-sok hagymát olajon üvegesre pároltam, rátettem 1 kg apró kockákra vágott sertéscombot (mennyiséget csak kb-ra tudok írni, sosem mérek, szinte semmit). Picit forgatgattam ide-oda, kevertem hozzá pirospaprikát, majd felöntöttem egy kevés vízzel, és lefedtem, majd puhára főztem. Amikor megpuhult, tettem bele egy kis fokhagymát is.

A ház ura ma főtt tésztát kívánt hozzá, így az is készült :)

Végül, amikor minden elkészült, összekevertem, és kivittem a kertbe, ahol a kellemes szellős, ámde napsütéses időben, madárcsicsergős "aláfestés" közepette megebédeltünk.... na ezért is imádok vidéken élni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése