2009. július 6., hétfő

Díjeső

Míg távol voltam annyi díjat kaptam, hogy csak kapkodtam a fejem. Először is KÖSZÖNÖM szépen Mindenkinek, aki gondolt rám, nagyon jókor jöttek a kedves szavak :) (igazából mindig jól jönnek) :)

Szóval akkor megyek sorjában:
Zsuzsi - akkora meglepetés volt a bejegyzésed, és egyben rendkívül megható. Amiket írtál rólam, hát húúú. Pedig én tényleg csak egy átlagos emberke vagyok, aki többnyire vidám :) de semmi más extra :) KÖSZÖNÖM!!!!!!!
Szepyke - Te vagy az, aki meg tud mindig nevettetni és meg tud mindig hatni :) ez most sincs másként! Neked is KÖSZÖNÖM!!!!!!
edith - Megint eszedbe jutottam, egy újabb díj kapcsán :) KÖSZÖNÖM :)
JD - Veled is szinte minden díj osztásakor "összefutunk" :D KÖSZÖNÖM Neked is!

Szabály:

1.)Tedd ki a díjat a blogodba
2.)Linkeld be azt, akitől kaptad a díjat
3.)Jelölj legalább 7 blogot
4.)Hagyj üzenetet a díjazottjaidnál
Én ezt a díjat szívem szerint azoknak adnám, akiktől kaptam :) mert egytől egyig nagyon kedvesek nekem :)
Aztán adnám még Virágnak, akit úgy ahogy van csodálok :) de erről már írtam neki is korábban. Sajnálom, hogy hétvégén nem találkoztunk személyesen, pedig lestelek, hátha :) főleg szombaton a színpadról a szentmisén. :) remélem ha itt voltatok jól éreztétek magatokat, és lesz még módunk tényleg személyesen találkozni.
Egy másik-féle díj is érkezett nekem, méghozzá Egyetlen Nővérkémtől :) Ginytől. KÖSZI :) Jól jött nagyon!!!!! ;) Remélem nyáron sokat nevethetünk majd együtt!!! (Talán végre újra találkozunk bő egy év után) :)
A szabályok a következők:
1. Tedd ki a díjat a blogodra.
2. Linkeld ki azt, akitől kaptad.
3. Nevezz meg legalább 3 blogot.
4. Hagy üzenetet a díjazottaknak a díjukról.
Én ezt a díjat két embernek szeretném továbbadni:
Egyikük Szepyke: az ő blogjában minden bejegyzés kivált belőlem valamit, valami mély érzést. Akár mosolyt, akár kacagást, akár könnyeket.
Másikuk pedig Mamihami: mostanában érzem rajta, hogy fáradt, és mégis mindig olyan jókedvűen ír, pedig nem egyszerű az élet három lurkó mellett (gondolom, hiszen nekem még csak kettő van) :D
(Fogok még írni, csak ezen a notebookon elég nehézkes, a billentyűzete nem éppen jó, sok betűt duplázva ír, de jövök!!)

2 megjegyzés:

  1. Jaj, már megint, hogy meghatottál! Nagyon szépen köszönöm, nagyon szépet írtál rólam! :D
    Köszönöm szépen! :DD

    VálaszTörlés
  2. Te egy tündérke vagy! :)
    És természetesen nagyon jól érzékeled most is, tényleg fáradt vagyok. De ezzel nem vagyok egyedül, ugye? :)

    VálaszTörlés